Καλημέρα σας.
Η συναισθηματική ανάπτυξη είναι ένας
από τους βασικούς στόχους μας για τα
παιδιά. Δηλαδή η ανάπτυξη της ικανότητάς
τους να αναγνωρίζουν, να εκφράζουν, να
κατανοούν και να διαχειρίζονται τα
συναισθήματα. Ένα παιδί όμως αναπτύσσεται
συναισθηματικά και αποκτά εικόνα εαυτού
μέσα από τις σχέσεις του με τους άλλους.
Σήμερα θα ασχοληθούμε με τον εαυτό μας
αλλά και τους άλλους.
1η
Δραστηριότητα
Σας
παρουσιάζουμε μια σειρά από διαδραστικές
δραστηριότητες, στην εκπαιδευτική πύλη
Αερόστατο, με στόχο την αναγνώριση
των βασικών συναισθημάτων (χαράς, λύπης,
φόβου, θυμού, ηρεμίας) αλλά και την
καλλιέργεια της ενσυναίσθησης (επίπεδο
1)
Στη συνέχεια μέσα από μια μικρή ιστορία
με ήρωες ζωάκια θα δείτε τις δυσκολίες
που έχουν στις σχέσεις τους, ειδικά
επειδή κάποιο είναι διαφορετικό από τα
άλλα. Αφού δείτε την ιστορία στο επόμενο
παιχνίδι μπορείτε να αναγνωρίσετε τι
νιώθουν τα ζωάκια (επίπεδο 2)
2η Δραστηριότητα
Στη
συνέχεια μπορείτε να αναγνωρίσετε τα
συναισθήματα στις εκφράσεις των προσώπων,
μέσα από φωτογραφίες και αργότερα να
ταιριάξετε τη μουσική που ταιριάζει
σε ένα μικρό βιντεάκι, που δείχνει πως
νιώθουν κάποιοι άνθρωποι.
http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/10756
3η
Δραστηριότητα
Τέλος
κυρίως εσείς οι γονείς μπορείτε να
δείτε την ταινία μικρού μήκους «Το
κεφάλι ψηλά» (Head Up). Στην ταινία αυτή
μπορούν να αναδυθούν πολλά θέματα, όπως
η αποδοχή του «λάθους» του παιδιού, η
ενθάρρυνση ή μη της όποιας προσπάθειάς
του, η αποδοχή της βοήθειας, η αποδοχή
του λάθους του γονιού, η συμπαράσταση,
η επιμονή στην προσπάθεια μέχρι να τα
καταφέρει κανείς μόνος ή με βοήθεια κλπ
https://safeYouTube.net/w/tpmE
Να περάσετε όμορφα ( και να προβληματιστείτε
εσείς μεγάλοι!)
Σας υπενθυμίζουμε το ραντεβού της Παρασκευής. Ελέγξτε παρακαλώ τα mail σας για νέο link και μην ξεχάσετε την αποστολή σας. Βρίσκεται στην χθεσινή ανάρτηση, για όσους δεν την είδαν.
Σας υπενθυμίζουμε το ραντεβού της Παρασκευής. Ελέγξτε παρακαλώ τα mail σας για νέο link και μην ξεχάσετε την αποστολή σας. Βρίσκεται στην χθεσινή ανάρτηση, για όσους δεν την είδαν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου